time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Cavallino-Treporti, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Cavallino-Treporti, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu

time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Noa

26 Mei 2014 | Italië, Cavallino-Treporti

Damnnn vandaag precies 2 maand geleden dat ik van huis vertrok voor dit avontuur. En alweer een paar weken geleden dat ik een blog schreef. Eens even diep in mijn geheugen graven om te checken what was up last couple of weeks...
Owjaaaa het was mei maand! De beste maand die er is! Want in die maand ben ik jarig!
Ik had anderhalve dag vrij gefixt om m'n verjaardag eens goed te vieren. En dat samen met Sam, Alex and Joelle, m'n beste maatjes hierow.
De dag voor mijn verjaardag had Sam iets gepland als verrassing, want op m'n verjaardag zelf wilde ik gewoon lui lekker op het strand chillen. Ik wilde gezellig uit eten bij de Beach Bar, vooral omdat donderdags Pizza dag is daar. Elke pizza 6 euro! Hell yeahh! Aan het eind van het seizoen wil ik alle pizza's hebben geprobeerd. Of het gaat lukken weet ik niet maar deze afval bak gaat zeker z'n best doen. Maaaaar goed Beach Bar dus! Om uurtje of 8 die kant op met Sam, Alex, Joelle and Mark en jaaa hoor daar stond een tafel compleet met ballonnen. Kinderfeestje voor Noa was aan aan! Heerlijk pizza gegeten ondanks het onheilspellende gevoel dat er nog iets zou komen. En yessss ineens werd de music geswitcht naar een te kinderachtig happy birthday muziekje en kwam de barman met 1 awesome chocolate strawberry birthday cake aanzetten, compleet met kaarsjes. Self made by Sam. Damn dat was 1 heavy taart, maar zoooo lekker! Helft van de taart mee naar huis genomen in een doggy bag natuurlijk. De nacht en volgende dag nog volop van kunnen snoepen. I loooooove chocolate! En toen was het 9 mei jeeey! Mijn verjaardag. Ik ben niet zo'n verjaardag mens, maar dit was toch wel een speciale. Mijn 25e verjaardag in italie. Natuurlijk voor mezelf awesome cadeaus gekocht. Ik heb zo veel sneakers thuis dat ik sowieso een nieuw paar nodig had. En eindelijk een horloge. Ik gebruik m'n telefoon hier amper dus met een horloge kan ik die helemaal lekker in m'n tent laten slingeren. Daarnaast heb ik van Sam en Mark 2 te chille snapbacks gekregen. in totaal nu 8 snapbacks bij me. 1 voor elke dag van de week plus 1 voor de show. En van Alex, Joelle en Jack heb ik een picknick mand vol met lekkers gekregen. Onder andere een shitload aan chocolade repen en nutella, momenteel verslaafd aan nutella and breadsticks all day everyday!. Oeeeeh en Lemon soda. Ik ben nog steeds op zoek naar limonade siroop wat ik nergens kan vinden hier, maar Lemon soda is een hele goede 2e.
Owjaa en vergeet ik bijna mijn pakketje van het thuisfront! De dag voor mijn verjaardag kwam er iemand van de receptie met de melding dat er 1 big ass box was geleverd voor mij. Dat was 1 awesome birthday box! Wederom vol met heel veel chocolade en daarnaast allerlei Nederlandse lekkernijen die ik heel erg had gemist. Inmiddels zijn de stroopwafels al weer op. Gaat de Curry ketchup nog helemaal lekker net als de hagelslag. Maar de Stroopwafels en de curry zijn hier wel echt een hitje bij mijn collega's. Mijn verjaardag begon dus al helemaal goed. En de rest van de middag heerlijk aan het strand gechillt met een hapje en een drankje. En toen ik tegen de avond terug kwam zag ik dat onze live area helemaal versiert was met vlaggen en rond m'n tent 1 & al ballonnen en er was een lading burgers en andere bbq zaken gehaalt. Dus ja birthday bbq party was aan aan! Samen met Jack een poging gedaan om zelf Mojitos te maken. Die poging is goed mislukt, dus na 1 drankje maar weer over gestapt op de fris. Verder was het een super gezellige avond. Oh ja afgezien van het feit dat ik feesthoedjes haat! En ik dat dus iets te hard had gezegd. Dus liep meneer de hele avond met zo'n dom kreng op z'n hoofd. Elke keer dat ik hem af deed moest ik een shotje innen. Laat ik het zo zeggen. Toen het moment daar was ben ik er snel tussenuit gesneakt, aangezien ze aan kwamen met “killer shots” oftewel 94% alcohol. DENKTIIIIE dus even niet!
En ja nu ben ik dus 25 en gewoon weer hard aan het werk.
Na de opening op 26 april was het 2 weken heel erg druk, maar de afgelopen 2 weken was er weinig tot niks te doen. Dat betekende dat we allemaal 2 volle dagen vrij kregen ipv anderhalve dag. Dat was heeerlijk! De eerste week heb ik op de dagen dat ik moest werken ongeveer 2 uur gewerkt en daarna hoefden we de rest van de dag niks meer te doen, dus heel veel tijd door gebracht op het strand. De 2e week daarentegen bedachten ze de meeste gekke klusjes voor in de middag. Ik heb afgelopen week onder andere de Courier fietsen moeten repareren, de tent met schoonmaak spullen op moeten ruimen en ordenen, heel veel inventory moeten doen van zo'n beetje alle mobile homes, op een gegeven moment liep ik zelfs over de campsite te wandelen met m'n favoriete voertuig: de trolley, met daar bovenop een koelkast. Tja van die dingen dus! Oh ja en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn repair and maintance PM task. We hebben 2 man vooor reparatie klusjes, maar aangezien het zo rustig was mocht ik een aantal overnemen. Dus middagje lampjes vervangen en matras hoezen wisselen en meer van dat soort ongein.
Vanaf deze week gaat het gekkenhuis weer een beetje op gang komen, dus er word weer wat meer gepoetst in de ochtend en minder op receptie gechillt. Maar het mooiste van het poetsen is wanneer je een departure moet poetsen. Iedere keer is het weer een verrassing wat je vind. Inmiddels is mijn voorrraadkast aardig gevuld met snoep, koekjes, rijst, pasta, suiker, zout en weet ik veel wat nog meer aan zooi die gasten achter laten.
Naast de zooi die gasten achter laten is het glamping leventje in een tent helemaal lekker als je weet dat je een store tent hebt vol met tent benodigdheden. Potten, pannen, bestek en al die andere ongein hebben we genoeg. Inmiddels staat er zelfs een ipod dock in ons tentje muziek op vol volume te blazen. En daarnaast heb ik zelf inmiddels ook de nodige idiote dingen gekocht om mijn leventje hier gemoedelijk te maken. Er hangt nu een mooie hangmat naast de tent en naast mijn bed staat een awesome blender waarmee ik de gekste fruit sapjes, pasta sausjes, tortilla dipjes, milkshakes en andere dingen mee in elkaar blend. En ik heb een prachtige roze washing up bowl om mijn voetjes s'avonds te verwennen na een lange dag werken. Bijna een welness centre hierow. Het leven is moooooi! Ik begin de camping waar we nu op wonen ook steeds meer te waarderen. Het enige probleem is de buurman. Anton, de papegaai. Dat beest leeft in een kooi pal naast onze tent en het enige wat dat kreng kan roepen de hele dag is: Ciao en prego. Ik probeer hem nu langzaam maar zeker een aantal Nederlandse woorden te leren, maar het wil nog niet echt lukken.
En owja beste pluspunt van camping portobello is dat we nog steeds dichtbij het strand en de beach bar zitten. 5 minuten lopen en ik chill em keihard op het strand. Heerlijk! Ik besteed dan ook echt de meeste vrije tijd op het strand, bruin worden wil nog niet echt lukken maar goed. Owja ik baal op dit moment wel extra van het feit dat ik het zwembad van de camping waar ik werk niet mag gebruiken. Want deze idioot is allergisch voor het zoute zeewater. Zodra ik het water in ga begint het te prikken op m'n huid en krijg ik gekke irriterende vlekken op m'n huid. Dus jaaaa ik verlang nu zoooo naar een zwembad. Over 2 weken opent er een awesome waterpretpark in Jesolo. Dus sowieso dat ik daar dan heen ga om eindelijk te zwemmen. Als nood oplossing heb ik samen met Alex een opblaasbare boot gekocht om toch nog soort van in de zee te kunnen jumpen. En een lol dat we hebben! Stel kleine kids! De beste aankoop tot nu toe. Ik heb alleen nog een paar peddels nodig en dan kunnen we helemaal loesoe gaan. En als je denkt dat ik alleen maar werk en op het strand chill.... neee! Soms ondernemen we ook nog wel eens wat. Vorige week een Bromance dagje gehad met Alex and Jack. En hebben we een exhibition bezocht, de Bodies exhibition. Ik heb die al een keer gezien in Amsterdam een paar jaar geleden, maar zeker tof om nog een keer te gaan en om Alex and Jack gek te maken met alle gekke dingen die je daar te zien krijgt. Afgelopen week op m'n vrije dag gewoon om 5 uur in de ochtend op gestaan om samen met Sam de zonsopgang te checken at the beach. Damnnnn dat was vroeeg, maar echt gaaf.
Deze week is het nog steeds rustig, dus wederom 2 dagen vrij. Er zijn plannen om weer een bezoekje te brengen aan Venetië. En ik wil ook nog steeds de andere eilanden bezoeken voordat het hoog seizoen begint, maar ja alles op z'n tijd. Eerst weer een paar dagen werken.
Oh ja en zou ik bijna vergeten dat ik vanaf vandaag soort van gepromoveerd ben. Vanaf vandaag mag ik mezelf naast Holiday Courier ook part time Specials courier noemen. Aangezien 1 van onze oude Special couriers naar een andere camping is en ze er 2 nodig hebben voor het geval de 1 een dag vrij heeft.
Dat betekent voornamelijk dat ik nu verzekerd ben om in de bedrijfswagen rond te rijden en dat ik “specials” mag rond rijden, droppen en in elkaar mag draaien. Oftewel baby bedden, potjes, changing mats, kinder stoeltjes, bedlinnen, welkomst pakketten. Maar dat betekent vooral minder poetsen haha. En na werk mag ik de bus ook besturen dus ik kijk al uit naar een avondje uit waar ik de BOB mag spelen of een ritje door de McDrive met de boys. Verder ben ik naast het werk volop bezig met de training. En ik kijk meer en meer uit naar volgend jaar. Ik krijg al aardig wat complimenten naar m'n hoofd geslingerd van de team leaders. Op dit moment ben ik 1 van de beste werknemers hier. Dus die pluim kan ik al in m'n dikke reet steken awyeaaah.

Dus jaaa nu is het weer tijd om aan het werk te gaan op deze mooie zonovergoten maandag morgen.
Ik hoop dat iedereen een heerlijke dag heeft en me niet te veel mist natuurlijk! Want ja ik mis m'n vriendjes&vriendinnetjes thuis wel. Jaaaa soms denk ik nog wel eens aan thuis mensen.
Het valt me wel een beetje van jullie tegen dat nog niemand concrete plannen heeft gemaakt om mij een bezoekje te brengen. Ik weet dat ik hier zelf voor gekozen heb, maar zou toch leuk zijn. De meerderheid van m'n collega's krijgt deze en volgende week een lading vrienden en familie op bezoek vandaar dat ik er over begin. Een beetje jaloezie is aanwezig haha. En als er nog mensen op zoek zijn naar een vakantie bestemming, als je naar de camping komt waar ik werk en boekt via Eurocamp krijg je ook nog eens een leuke korting als je zegt dat je iemand kent die voor Eurocamp werkt. Maar goed nu echt tijd om uit de hangmat te komen en richting werk te wandelen.
Oeeeh Elmoooo!! jij zou je hier prima vermaken met de jacht op hagedissen! Er schiet net weer een hagedis langs m'n voeten voorbij. Vooral met dit warme weer zie je ze overal. Super cool jeweetzelluf!
Okaay mensen tot een volgende blog maar weer.

Ciaoooo

  • 26 Mei 2014 - 13:33

    Batse:

    leuk weer eens een blog....ooit ...lang geleden heb ik ook nog eens hagedissen daar gejaagd EN gevangen....maar ook weer los gelaten
    Ik lees t al....alles oke daar ( op familiebezoek na)
    groetjes van je pa en noury....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Cavallino-Treporti

Noa

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 19064

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 04 Februari 2015

A world inside this world

14 Oktober 2013 - 01 December 2013

Motormuis avonturen

31 Maart 2014 - 30 November -0001

Camping capriolen

Landen bezocht: