1e helft - Reisverslag uit Cavallino-Treporti, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu 1e helft - Reisverslag uit Cavallino-Treporti, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu

1e helft

Blijf op de hoogte en volg Noa

03 Juli 2014 | Italië, Cavallino-Treporti

Jaaa mensen de 1e helft zit er op! En ik had weer even zin om wat te typen dussss
Inmiddels ben ik hier al 3 maand dat betekent dat ik nog 3 maand te gaan heb voordat ik kan beginnen aan een nieuw avontuur. En het gaat nog steeds helemaal lekkerrrrr!
Een aantal van jullie heeft persoonlijk van me kunnen horen hoe het me hier vergaat want ik was eventjes terug in Nederland als een soort van 'vakantie'. Ik ben inmiddels alweer helemaal back in business in Italia. En heb me in tijden niet zo happy gevoelt. Begrijp me niet verkeerd het was heerlijk om al die blije gezichten van vrienden en familie te zien, maar het moment dat ik voet zette op Nederlandse bodem besefte ik waarom ik deze job met beide handen heb gegrepen. Ik wil altijd (onder)weg zijn. En daarmee bedoel ik vooral weg uit Nederland. Maar wees gerust ik zal altijd terug blijven komen. Want helaas kan ik niet al mijn vrienden en familie mee nemen op al die gekke avonturen van me.
Maar goed! Mijn bezoekje aan NL...
Ik had alleen m'n pa vertelt dat ik thuis zou komen en verder niemand dus voor een aantal mensen was het nogal een grote verrassing, helemaal omdat ik niet alleen was. Ook Sam was mee dus dat betekende sowieso een rondje familie. Als eerste richting Deventer gescheurd om Luka en Elmo een dikke knuffel te kunnen geven. Nog nooit zo lang zonder die gekke kids geweest, het valt me zwaar om die 2 zolang niet te kunnen zien. maar gelukkig kunnen we in dit tijdperk whatsappen, skypen en al die andere ongein. En vrijdags richting Amsterdam om Solo te verassen. Eerst Julia ingeschakeld zodat ik zeker wist dat die er was. Heerlijk om dat gezicht van hem te zien toen ik zomaar binnen kwam wandelen. Toen samen met hem, Sam en een groot deel van m'n Amsterdam Family de eerste voetbal wedstrijd van Nederland gekeken. Voelde me meteen weer helemaal thuis. Klein detail was dat Nederland tegen Spanje speelde en Sam is deels Spaans dus dat was erg komisch tussen alle Nederlandse supporters. Verder interesseert voetbal me nul komma nul ik was vooral gefocust op de bitterballen en de frikandellen... verdomme wat mis ik die nu alweer!
Voor de rest van de “vakantie” heel veel gechillt en nog een aantal vrienden opgezocht. Het liefst had ik iedereen opgezocht maar daar was gewoon weg niet genoeg tijd voor aangezien ik ook wat leuke dingen wilde doen met Sam. Onder andere dagje Dierentuin, dagje groningen, een bezoekje aan Sam's moeder in Duitsland inclusief een lading pommes mit currywurst, en nu we toch zo lekker bezig waren ook maar meteen een tattoo laten zetten(Thanks Lars;) Gewoon omdat het kan!).En voordat ik het wist was de vakantie alweer om en was het tijd om naar Eindhoven te gaan om een vliegtuig te pakken. Toen kwam de drama queen naar boven. Ik ben niet voor niks met de motor naar Italie gegaan. Dat werd weer een partij janken toen we opstegen. Terwijl voor me een schattig klein meisje gewoon heel stoer alles in zich opnam begon ik in alles te knijpen waar ik maar in kon knijpen en natuurlijk de nodige tranen, ik en mijn vliegangst. Wat 1 drama. Gelukkig heb ik het overleefd en ben ik weer veilig op Italiaanse bodem. En inmiddels ben ik ook alweer hard aan het werk natuurlijk. Net een hele week specials d'r op zitten. Ik moet zeggen ik kijk er naar uit om morgen weer een beetje te kunnen poetsen. Ik kan geen vieze linnen en baby spullen meer zien!
Inmiddels is de maand juli ook aangebroken dat betekent dat het nu los gaat hierow tot eind augustus zijn we zo goed als helemaal vol geboekt dus werk aan de winkel. En helemaal omdat we op dit moment de nummer 1 best scorende Eurocamp campsite zijn in heel Europa. En ja dat zeg ik heel trots! Aangezien ik daar toch een beetje aan mee heb geholpen als lid van dit team. Voor ons verandert dat verder niet heel veel, eigenlijk alleen maar meer werk, maar het idee is leuk.
Owja en vorige week was het natuurlijk 25e juni, oftewel Courier Christmas! Ik snap nog steeds niet helemaal het nut er van maar gezellig was het wel. Beetje jammer dat dat ons pas de 24e werd vertelt, de avond dat we terug kwamen uit Nederland. Dus de volgende dag als een gek cadeaus ingeslagen als secret Santa en daarna een lading gegrilde kippetjes gefixt waar je een heel weeshuis mee kan voeren. Ik kan je vertellen dat was 1 heel dik feestmaal.
Verder gaat hier alles z'n gangetje. Werken en chillen aan het strand gaat weer helemaal hand in hand. En dat moet ook wel want die 2 weken in Nederland hebben m'n bruine kleurtje geen goed gedaan. Ik hoop de 2e helft van mijn verblijf hier nog veel gekke dingen te beleven en ben benieuwd of het net zo snel gaat als de eerste helft is gegaan. Want voor mijn gevoel ben ik hier nog niet zolang. Nu ga ik de rest van m'n lunchpauze aan het strand doorbrengen en daarna mag ik invent af werken en een ritje naar het vliegveld van Venetië maken. Het zijn van die dagen.
Ik hoop dat iedereen zich vermaakt in Nederland. Ik geloof dat de schoolvakanties nu zo'n beetje van start gaat dus hoop dat iedereen z'n best heeft gedaan op school en nu heerlijk van de vakantie kan genieten. Ennnn ja stiekem hoop ik natuurlijk nog steeds dat er mensen zijn die een tripje naar Venetië plannen deze zomer. Ik hou niet van verrassingen maar je mag me altijd komen verrassen in Italië.
Voor nu zeg ik ciaooooo en 1&al liefde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Cavallino-Treporti

Noa

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 19065

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 04 Februari 2015

A world inside this world

14 Oktober 2013 - 01 December 2013

Motormuis avonturen

31 Maart 2014 - 30 November -0001

Camping capriolen

Landen bezocht: