Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Tweede Exloërmond, Nederland van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Tweede Exloërmond, Nederland van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Blijf op de hoogte en volg Noa

23 Maart 2014 | Nederland, Tweede Exloërmond

Jaaaa vers van de pers! Er staat weer een nieuw avontuur in de startblokken dus is het de hoogste tijd voor een spiksplinternieuwe blog dacht ik zo?
Mede dankzij de overweldigende reacties op mijn vorige blog, zowel tijdens als na mijn reis, heb ik besloten om voor dit nieuwe avontuur weer een blog aan te maken. Ik kan nu al vertellen dat het waarschijnlijk niet zo'n avontuur gaat worden als mijn vorige blog, maar wie weet! Ik schijn wel vaker gekke avonturen aan te trekken. We gaan het gaandeweg allemaal mee maken.

Goed! Waar zal ik eens beginnen? Ik hoor jullie denken: Hoe?Wie?Wat?Waar?Waarom?

Laat ik maar gewoon bij een begin beginnen. Na thuiskomst van mijn Europese motormuis avontuur wilde ik stiekem gelijk alweer vertrekken, maar dat gaat helaas niet zomaar. Er was wel een plan om met een goede vriend van me(Nick Bosma) naar Zuid Frankrijk te gaan omdat hij daar dit zomerseizoen gaat werken. Ennn ja ik weet niet hoe maar op een random zaterdagavond kwam ik op het briljante idee om gewoon te gaan solliciteren bij hetzelfde bedrijf waar Nick voor werkt.
Zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen December op gesprek geweest en in januari hoorde ik al dat ik de job had en had ik aangegeven in Zuid-Frankrijk te willen werken.
In ons hoofd hadden Nick en ik toen meteen allemaal wilde plannen om
samen met zijn auto naar Zuid-Frankrijk te roadtrippen en een gek avontuur te beleven. Maar een voorkeur blijft een voorkeur... vorige week maandag ging de kogel door de kerk en kreeg ik te horen dat ik helaas niet naar Zuid-Frankrijk zou roadtrippen maar naar de Adriatische kust mag. Heerlijke flierefluiter dat ik ben pas ik me daar wel op aan en nog steeds super gaaf dat ik dit mag gaan doen. Alle gekke plannen van Nick en mij gaan helaas wel even heel snel in rook op.

Maarrr dussss desalwelteplus ga ik gewoon naar Italië mensen! En volgens mij had ik nog niet gezegd wat ik nou precies ga doen?
Nou komt ie dan he: De komende maanden ben ik in dienst bij Eurocamp en ga ik aan het werk op een 3-sterren camping/glamping/vakantiepark.
En nee ik ga dus niet aan het werk als animator! Ooit was die ambitie er wel, maar nee toch maar niet. Ik ben met een team verantwoordelijk voor alle overige zaken: van gasten verwelkomen tot boekingen en ja ik mag ook voor poetsprinsesje spelen.

Vrijdag 4 april word ik verwacht op Camping Ca'savio. Deze camping ligt op steenworp afstand van het prachtige Venetië(Ja ik ben heel gelukkig). Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog geen idee heb of ik ook op deze camping ga werken, maar dat zien we allemaal daar wel. Er zijn in het gebied waar ik ga werken in totaal negen campings dus er staat sowieso ergens een accommodatie met mijn naam erop.
Verder heb ik nog geen idee wie mijn collega's gaan worden. Ik weet alleen dat het een verscheidenheid aan nationaliteiten gaat worden. Stiekem hoop ik wel dat er nog een Nederlander tussen zit, want een beetje slap ouwehoeren in het Nederlands af en toe kan ik wel waarderen.

ennn jawel dit word dus wel een soort van motormuis avonturen 2.0. Aangezien de combinatie van Noa+vliegtuig nog steeds resulteert in vliegangst gaan we lekker in alle rust met de motorrrrrr.
Dat betekent wel dat ik maandag 31 maart al in alle vroegte vertrek met mijn Kawasaki. Naast de vliegangst speelt mobiliteit ook een rol in de keuze om met de motor te gaan. Ik wil ook graag de omgeving een beetje verkennen als ik daar ben en dan is eigen vervoer toch best wel handig.

Wat kan ik verder nog vertellen?
Owwwja! Hoe lang dit avontuurtje gaat duren? Kom ik überhaupt wel terug? Wees gerust, als alles goed gaat ben ik waarschijnlijk ergens in Oktober weer terug. Het vakantie seizoen loopt in ieder geval tot ergens september en daarna wil ik het Italiaanse gedeelte van mijn Europese tripje nog even dunnetjes over doen.

Zo dat was het wel zo'n beetje wat betreft Hoe?Wie?Wat?Waar?Waarom?

Ik heb al afscheid genomen van mijn broertje&zusje die dit weekend nog even over de vloer kwamen. Heerlijk om nog een weekendje met hun te kunnen chillen, klieren en knoeien. Gek idee om ze straks gewoon een half jaar niet meer te kunnen knuffelen.
Ik zeg altijd dat ik niet snel iets of iemand mis, maar deze twee kleine opdonders ga ik 1 hele dikke knuffel geven als ik ze weer zie. Gelukkig heb ík dat stel bijdeHANDJES altijd bij me;)

Ik besef me nu wel ineens dat morgen mijn laatste weekje in Nederland in gaat. Dus naast het regelen van de laatste dingen heb ik me voorgenomen om de aankomende week een groot gedeelte van mijn vriendjes&vriendinnetjes op te zoeken en wat dingen te ondernemen en ook nog even heel veel broodjes hagelslag naar binnen te werken.
Dussss wie deze week echt nog even wil daten met dit prethoofd mag het me wel laten weten want mijn agenda loopt langzaam aan al vol

Ik heb nog geen idee wanneer mijn volgende schrijfsel verschijnt, maar jullie lezen het vanzelf wel.
Kan al wel vertellen dat ik de 31e ergens rond een uur of 7 in de ochtend vertrek en dat ik in Zwitserland een kort pauze in las van een paar dagen en daarna door rij naar de eindbestemming.


1&al liefde



  • 23 Maart 2014 - 19:33

    Opa:

    Hallo Noa heel veel succes en een reid reid.

    Italie zal je wel bevallen. Venetie is heel bijzonder.

    Wij gaan een andere kant op, was je anders vast op komen zoeken.

    Lieve groeten van opa en Margo

  • 24 Maart 2014 - 09:27

    Mama:

    Ha jongen,
    Dat je een supergaaf werk/reis avontuur tegemoet mag gaan.
    Enne ik verheug me nu al op je heerlijke verhalen.
    Dikke knuffel XXX, mama

  • 27 Maart 2014 - 10:37

    Lizzy Zeljak:

    hoi Noa ik las toevallig je verhaal en ik ga ook naar camping ca'savio van 30 mei tot 28 augustus
    stiekem hoopte ik ook collega's te hebben uit Nederland.
    ik zou heel graag weten hoe het daar is aangezien jij eerder gaat dan mij

    groetjesss lizzy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tweede Exloërmond

Noa

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 19152

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 04 Februari 2015

A world inside this world

14 Oktober 2013 - 01 December 2013

Motormuis avonturen

31 Maart 2014 - 30 November -0001

Camping capriolen

Landen bezocht: