Gewoon omdat het kan... - Reisverslag uit Verona, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu Gewoon omdat het kan... - Reisverslag uit Verona, Italië van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu

Gewoon omdat het kan...

Blijf op de hoogte en volg Noa

04 April 2014 | Italië, Verona

even snel een blog/verhaal/bericht/typsel nu ik een beetje internet heb.

Ondanks dat ik maandag al vertrokken ben, ben ik nog steeds niet op de eindbestemming. Lekkere flierefluiter dat ik ben.
Afgelopen dagen heerlijk gechillt bij mn 2e thuis (land): Zwitserland.
En dat chillen was wel even nodig na een rit van 10 uur. Ga ik niet gauw weer doen! En ik weet dat ik dat vorig jaar ook had gezegd nadat ik in 7 uur tijd van Doppleschwand naar Nice was gereden. Maar dit keer meen ik het echt echt! Verder was de rit helemaal chill met een zonnetje enzo. En ik moet toegeven dat ik de week voordat ik weg ging steeds minder zin had om te gaan. Het besef dat ik een half jaar weg ging werd steeds erger, maar zodra ik de grens over reed naar Duitsland verdwenen de zorgen en was daar ineens de zin om op avontuur te gaan! Ik heb er zin in! Maar goed door naar Zwitserland... uurtje of 5 in de avond in Doppleschwand aangekomen bij de Willi, Vreni, Mike & Michelle. Ohja ik had misschien moeten zeggen dat dit allemaal vooral interessant is voor familie of mensen die m'n "Zwitserse geschiedenis" kennen. Maar goed lees vooral lekker verder allemaal! Helemaal leuk enzo.
Maandag lag ik in ieder geval lekker vroeg op de slaapbank.
Dinsdag kwam ik op het briljante idee om een stukje te gaan wandelen. Dat werd uiteindelijk een bos/bergwandeling van 20 kilometer totaal. Ik kan melden dat de spierpijn nog steeds aanwezig is.
Maar heerlijk naar Romoos gewandeld. Even bij hotel kreuz gekeken of er nog bekenden aan het werk waren en natuurlijk even als een baas aan de "Stammtisch" m'n halve liter ice Tea naar binnen gewerkt, het was weer net als vroegah.
En nu ik toch al in de buurt was dacht ik gewoon even de Napf op te wandelen. Uiteindelijk tot aan de rustplaats van m'n tante gewandeld en weer zo'n debiel praat momentje gehad met tante. Altijd leuk om tegen lucht aan te praten terwijl er allemaal mensen langs lopen en zich afvragen of ik wel helemaal lekker ben. Ik schijn niet helemaal te sporen.
Oh en sinds m'n vorige reisje is oma ook aanwezig. En dat was nog duidelijk te zien. Mensen die oma hebben gekend weten dat ze een gezellige dikke dame was. En dat kan ook gezegd worden van haar as, er ligt op de Napf nu nog steeds een dik hoopje as na een half jaar. En jaaa sorry is mijn schuld! Ik moet m'n uitstrooi skills blijkbaar nog flink verbeteren.
Damnn dit verhaal gaat weer een lekkere richting op.
Goeeed verder nog iets leuks gedaan Noa?
Nou ik heb heerlijk gegeten de afgelopen dagen. Van wilde paddestoelen tot aan rösti en vleeeees heel veel vlees! Woensdag avond lekker uit eten geweest in Der Linden met Li en Anni. En weer allemaal afspraken gemaakt. Deze zomer ga ik hun sowieso opzoeken op de camping in Tessin/Tiscino. En voor de thuis blijvers: er zijn weer allemaal plannen gemaakt voor de terug weg over een half jaar. Dus reken er maar weer zeker 2 weken bij, dat half jaar dat ik weg ben.
Gisterochtend nog even een flinke boswandeling gemaakt met Sonja en de hond. Heeeel slim met de spierpijn die ik al had verzamelt.
Inmiddels ben ik weer in mijn geliefde Verona. De weg naar Villa Francescatti heb ik ook weer kunnen vinden.
Heel gek idee dat ik hier een half jaar geleden ook al zat te chillen.
Verder weinig zin om nog iets te ondernemen, maar ik heb zo'n idee dat ik de komende tijd nog wel een paar keer naar Verona ga.
Gisteravond lekker vroeg op bed en vandaag eindpunt: Venetië! Of om heel precies te zijn: Cavallino-Treporti.
Verder is mijn intense haat voor de Italiaanse tolwegen alweer volop aanwezig, helemaal op de motor. Dat gestuntel met kleingeld en toeterende mensen achter je. Helaas heb je dan aan mij de verkeerde! Dan gaan we gewoon extra extra langzaam stuntelen bij het tolkhokje.
Maar daarentegen zijn de Italiaanse dames alweer helemaal aan aan!

Goed ik heb weer even genoeg van me af kunnen babbelen.
Eerst volgende keer gaat het dan toch echt gebeuren. Dan komen de camping avonturen aan bod.
Geen idee wanneer dat gaat zijn, maar dat merken jullie vanzelf.

Ciaooo







  • 04 April 2014 - 12:23

    Lars Lunsing:

    Noa jij kan toch nooit stil zitten op 1 plek dus beter doe je gwn lekker wat je altijd doet!
    Hard lopen en ver reizen!
    Heb geen spijt want straks heb je teveel mooie verhalen om te vertellen aan je jaloerse nederlandse homies.
    Ga je goed!!



  • 04 April 2014 - 16:15

    Luka:

    Ha Noa, dat klinkt allemaal super goed! Ik weet zeker dat je het heel leuk gaat hebben, maar ik ga je echt ontzettend erg missen! Veel plezier & Good luck! buon viaggio

  • 14 April 2014 - 00:27

    Mama:

    Ha jongen, tussen de bedrijven door toch maar even tijd gemaakt voor de computer, waar ik dus niet zo veel mee heb. En gelukt, heb je verhalen gevonden tussen al die chaos van wat erop dat facebook staat. Word weer volop genieten, voor jou zeker als ik dat zo lees, en voor mij omdat ik weer heerlijk reis avonturen van je kan lezen. Echt tof die verhalen die je schrijft. X mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Verona

Noa

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 19148

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 04 Februari 2015

A world inside this world

14 Oktober 2013 - 01 December 2013

Motormuis avonturen

31 Maart 2014 - 30 November -0001

Camping capriolen

Landen bezocht: