Nergens & ergens - Reisverslag uit Tweede Exloërmond, Nederland van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu Nergens & ergens - Reisverslag uit Tweede Exloërmond, Nederland van Noa van den Beld - WaarBenJij.nu

Nergens & ergens

Blijf op de hoogte en volg Noa

14 Oktober 2013 | Nederland, Tweede Exloërmond

Ik dacht laat ik eens een reis blog beginnen. Dan moet je natuurlijk wel op reis gaan Noa? Nouuuu komt dat even goed uit!

Een aantal mensen verwacht hier misschien een verhaal te lezen over een Afrikaans avontuurtje. Wees gerust dat avontuur gaat ook nog plaats vinden alleen niet nu! Door een aantal tegenslagen kan ik die droom gewoon nog niet waar maken. Maar ik wil er nu wel even tussenuit, maar dan echt! Mensen die me een beetje kennen weten dat ik een flierefluiter ben en dat ik het liefst op pad ben, waarnaartoe maakt me vaak niet uit. Meestal in Nederland en vaak met mijn weekend vrij abonnement voor de trein. Maar nu ga ik voor een andere aanpak. En ik hou het nog steeds dichtbij huis, soort van. Ik ga op avontuur in Europa. En we hebben dr zin iiin!

Dusss ja hier gaan we dan! Samen met mijn motor ga ik er vandoor. Europa in! Richting Italië en daar voorbij. Via welke route weet ik nog niet precies. Ik heb op dit moment al wel een kleine route uitgestippeld, maar ik ben vrij om te gaan en staan waar ik wil dus we zien wel waar het schip strand. Owja en je weet maar nooit of mijn motor het de hele reis vol gaat houden. Maar die heeft net een goede beurt en enkele reparaties gehad dus we gaan er gewoon vanuit dat we even heen en weer rijden zonder problemen. Zo'n kleine 8 a 9 duizend kilometer moet dat kreng wel aan kunnen. Verder heb ik geen flauw idee hoe lang ik er over ga doen, ik ben zeker wel een paar weken weg dat is 1 ding wat zeker is. Dus vriendjes en vriendinnetjes jullie hoeven mij niet lang te missen! Ik kom terug, denk ik haha.
En euhmmm op het moment dat je dit leest ben ik al vertrokken. Ben nu onderweg naar Amsterdam en vanaf daar vertrek ik morgenochtend richting het zuiden. Had graag nog even langs al mijn vriendjes en vriendinnetjes gereden maar de reparatie van mijn motor duurde langer dan verwacht en wil nu gewoon weg! Dus dat ritje langs vriendjes en vriendinnetjes doe ik als ik terug ben. Ik heb nog wel iets van een telefoon bij me voor het geval iemand me toch wil bereiken.

okaaay dan! 1&al liefde naar jullie allemaal! En tot m'n volgende blog dan maar.


p.s. : Laat even een leuk berichtje achter als je dit gelezen hebt ofzo. Dan weet ik wie de moeite heeft genomen om dit te lezen en je doet mij er gewoon een plezier mee;) Want natuurlijk ga ik jullie allemaal wel missen!

  • 14 Oktober 2013 - 11:45

    Danny:

    Valt me wel van je tegen dat je niet even langs witteveen bent geweest ...

  • 14 Oktober 2013 - 12:32

    Linda:

    Sowieso ben ik belachelijk jaloers op je dat je er zo even tussenuit gaat, maar los daarvan zeg ik: heel veel plezier! Als je nog tips wil hebben over what to do in Italie, of een tolk nodig hebt om je avondeten te bestellen/een knappe Italiaanse te versieren dan weet je me te vinden he? (Dit alles op eigen risico, zoals je begrijpt).

    Have fun!

  • 14 Oktober 2013 - 13:40

    Martine:

    Heel veel plezier Noa! Voorzichtig doen en vooral genieten. :) have fun!!

  • 14 Oktober 2013 - 15:02

    Nadine:

    Heeeeel veel plezier lieverd, geniet ervan!
    Geef een dikke kus en knuffel aan mijn lieverd in nice
    En stel dat malta tussendoor op je lijstje komt, let me know.
    Dan probeer ik wat te regelen :)
    Doe voorzichtig en 1 en al liefde terug x

  • 14 Oktober 2013 - 15:17

    Christiaan:

    Ik lees t sowieso homie! Haha. Veel plezier & doe je ding

  • 14 Oktober 2013 - 16:33

    Lars :

    Noa!! Veel plezier en heel veel succes op je reis. Ik hou je blog in de gaten en vergeet niet die gekke foto's van je te plaatsen!

  • 14 Oktober 2013 - 16:34

    Luka:

    Haha geweldig, ik wist wel dat je heel goed zou zijn in het schrijven van een reisblog! Je moet natuurlijk heel veel gaan bloggen over al je mooie avonturen, veel succes! :D

  • 14 Oktober 2013 - 16:57

    Gea:

    Noa, geniet ervan jongen!!!!

  • 14 Oktober 2013 - 23:29

    Mick:

    Yoo Noa!

    Ik heb het zaterdag al gezegd maar nogmaals veel plezier man!
    Laat veel van je horen! Ik ga alles lezen!!

    We missen je nu al haha!

    Greetz and hugs from here!

  • 15 Oktober 2013 - 11:39

    Edwin:

    Have Fun! en doe voorzichtig! Je gaat vast nog genoeg gekke shit tegen komen. Dus ik ga sowieso alles lezen!

  • 16 Oktober 2013 - 16:10

    Harold:

    Leuk hoor, rij voorzichtig. Greetzz

  • 20 Oktober 2013 - 00:37

    Jellee!:

    Jojo Ouwe! Ik ga dezr bloggies zwz volgen! Super veel plezier! En niet vergeten he, souvenierrrrrr! Hahaha grapje!
    Lalalater Gapppieeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tweede Exloërmond

Noa

Actief sinds 12 Okt. 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 19142

Voorgaande reizen:

10 December 2014 - 04 Februari 2015

A world inside this world

14 Oktober 2013 - 01 December 2013

Motormuis avonturen

31 Maart 2014 - 30 November -0001

Camping capriolen

Landen bezocht: